dimecres, 15 d’abril del 2009

Aturem les classes per crear espais de reflexió

Crec que som un grup molt poc implicat. No dic això perquè m'he mogut molt o perquè sigui diferent de la resta ja que també crec que no he fet res per canviar la nostra actitud. Només dic això perquè crec que fa pena el fet de que teniem una gran oportunitat per treballa en equip, coordinar-nos, conèixer-nos millor, CONÈIXER BOLONYA I LA SITUACIÓ EN LA QUL ENS TROBAREM EN EL DIA DE DEMÀ!



Estem fent pedagogia companys, i crec que hauia de ser impressindible que ens centem amb el que ens afecta, que ens movilitzem i sobretot, que tinguem una certa capacitat crítica per defensar i estar a favor o en contra de diferents teories i mètodes en concret.

Fa dos dies sentia certs rumors que no estavem informats, que no sabiem res de Bolonya, que ens faltava informació, etc, etc, etc. i ara que tnim la oportunitat de fer-ho, ens tanquem en banda i passem de tot... No vull que em veieu radical però veig que si no és el professor que ens motiva o ens organitza (com és el cas d'aquesta assignatura amb l'Enric Prats) no movem un dit per implicar-nos, buscar informació, o siplement coordinar-nos i treballar amb equip per treballar millor, més ràpid i ampliar el nostre coneixment...

He sentit a dir que "si vull ja tinc prou informació" però em sabrieu contestar totes les preguntes que ens hem plantejat sobre Bolonya? Jo no, i per què? Perque ens ha faltat això, vam acordar que faríem assemblees, que cadascú diria la seva i que al final arribariem a alguna conclusió...

També em puc situar des del punt de vista de la gent que vol fer classe i que considera que el fet de buscar informació és problema nostra, i us entenc, sé que hi ha feina de totes les assignatures i molt temari per fer, que hem pagat una matrícula, que farem examens... Però el que tractem també és contingut, el Plà Bolonya entre dins del nostre plà d'estudis! I ara mes´que mai és quan hauriem de saber com ens afectarà i quins efectes positius i negatius tindrà sobre nosaltres, la nostra carrera i el nostre futur...

No vull posar-me en contra de ningú i respecto els punts de vista de tothom, però el que m'agradaria deixar clar és que personalment no m'agrada ser passiva i deixar-me portar per la corrent i que per tant, m'hagués agradat continuar amb les assembles per després poder tenir un punt de vista més crític sobre la nostra realitat...

També entenc que fa "molt pal" parlar contínuament sobre el mateix ja que al final es fa molt pesat i molt repetitiu, però si en realitat aquest tema ens interessa, crec que hi ha prous punts difernts per veure que no sempre és el mateix i que hi ha molt per saber.

2 comentaris:

  1. i on era la sandra el dia de buskar info sobre bolonya? amb en Joel! jaja això treu credibilitat al teu discurs!

    no m'aclaro amb el llibre de psico... ñah

    ResponElimina
  2. Estic d'acord amb tú i m'encanta el projecte que estem portant a terme a la classe de teoria II. gràcies per plasmar aquesta reflexió!

    aNa

    ResponElimina