divendres, 24 d’abril del 2009

No abandonis... i aixeca't !!!

He penjat aquest vídeo perque hem sembla que ens ha de fer reflexionar. No té res a veure amb l'educació, però indirectament et fa plantejar una altra manera de viure i entendre el món que indirectament reflexa una pedagogia que hauriem d'aplicar en tots els moments i situacions que ens trobem en la vida quotidiana.

Hi ha moments en els quals penses que és impossible tirar endavant... L'altre dia un educador hem va dir que si acabo la carrera de pedagogia, moltes vegades em trobaré amb obstacles i la majoria d'elles seràn perquè en la meva feina donaré molt i no rebré res. Això em va fer pensar i veure la carrera des d'un altra punt de vista ja que fins fa ven poc no havia començat a veure els punts positius d'aquesta carrera. I després de veure que m'agradava... em diuen això.... Vaig pensar treure-li importància, però per molt que vulgui no deixo de pensar-hi.... Al veure aquest vídeo em vaig adonar que si vols aconseguir un objectiu, per molt que caiguis... sempre has de tornar-te a aixecar.

Només dir que no hem d'abandonar els objectius que ens plantejem i que encara que el recorregut sigui difícil i caiguem per al camí... hem de tenir forçes per aixecar-nos i mirar cap endavant...

Crec que pensar així és molt positiu i ens pot ajudar a resoldre molts problemes ja que encara que tot sigui "negre" et dona una millor perspectiva dels problemes que t'envolten....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada